*Blog: ING en Global Woman Day

26-3-2016

Zaterdag vroeg uit de veren want om 10.00 uur de deur uit voor de ING uitreiking van de actie ‘Help Nederland Vooruit’. Betekent dat ik om 8 u onder de douche moet staan. Gelukkig wist ik wat ik aan ging doen want als dat niet het geval is dan heb ik veel meer vertraging in de morgen. Heel belangrijk dat het bekend is scheelt heel veel frustratie.

10 u de deur uit lukte niet het werd een half uur later richting Sherry want die gingen we eerst ophalen.

Rond 12.30, na de uitreiking, togen we naar Villa Arena voor de lunch. En heel belangrijk de WC! In Villa Arena zijn er 2 rolstoel WC’s. Ik schrijf er nog een aparte recensie over maar voor mij is het al een verademing als ik erin kan zonder gedoe. Sherry ging naar de tweede ik naar de eerste.

Daarna lunchen bij Roc. En zoals gewoonlijk gaan zij meteen voor je bedenken wat de beste plek is en willen ze al stoelen verplaatsen voordat je zelf je plek hebt uitgekozen. Maar inmiddels zijn we zo assertief om gewoon te doen wat wij willen, net als de andere gasten die niet meteen toegesneld zijn door paniekerige personeel en die gewoon naar de plek liepen die ze zelf uitkozen.

Goed om te weten dat Villa Arena lekker ruim is. Belangrijk als je met meerdere rolstoelers bent.

Toen weer op naar buurthuis Holendrecht voor het evenement van buurvrouwennetwerk ‘Global Woman Day’. 

In de zaal aangekomen moest er wel even ruimte voor ons gemaakt worden. Het gebruik van de helling was geblokkeerd door stoelen maar Haidy zag het en ondernam gelijk actie zodat ons de frustratie van ‘we kunnen de zaal niet in’ bespaard is gebleven. Beter is natuurlijk als het zich helemaal niet voordoet zodat je net als de andere lopers de zaal in kan.

Het werd een spetterende middag met een optreden van Jeritza Toney en veel empowering en geëmpowerde vrouwen en een power big bold and beautifull catwalk.

Na afloop was het alweer etenstijd daarom gingen we op een steenworp afstand van het buurthuis, naar resto Amore Mio. Daar heb ik voor het eerst Radler 0% gedronken want ik lust weinig meer van al die frisdrankjes en sappen. Ben ook geen bierdrinker maar daarom probeerde ik de Radler want ik wilde toch erachter komen hoe het smaakte. Ik had dorst en daarom smaakte het denk ik wel heel goed. 


Na onze bekomst hadden we nog 2 dingen te doen. Eerst naar mijn zus de bos bloemen brengen die wij van de ING hadden gehad want beetje zielig als de bloemen in huis staan te verpieteren.

Bloemen zijn aan mij eigenlijk niet besteedt Heel oneerlijk voor ze. Maar wel een goeie deal dat ik meteen wat lekkers meekreeg naar huis (eten).

Toen naar de scouting want telefonisch kan ik ze helemaal niet bereiken. Ook per email niet. Ik ben namelijk bezig voor een ruimte voor ons verjaardagsfeestje. En ik had wel een keertje Peter Teunis gesproken over huur. Hij heeft toen zijn nummer en emailadres gegeven maar al mijn pogingen om heb te bereiken leverden niets op en hij had gezegd dat ze er wel in het weekend waren.

Daar aangekomen bleek het uitgestorven.

 

’s-Avonds in bed, heel laat, was ik kapot. Erg veel geslapen op eerste paasdag. Weinig uit m'n handen gekomen.

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll