*Boos: Steun Patricia Paay; spoor de dader op en straf de schending van haar privacy

De woorden hieronder zijn niet van mij maar ik wil ze graag hier delen omdat ik her ermee eens ben.

 

Ronald Blonk

k ben vandaag wel een keer of wat gewaarschuwd, ten overvloede. Overigens vind ik alle ophef zwaar overtrokken en bijzonder schadelijk.. Als er ongewenste beelden uitlekken is aangifte en opsporing gewenst, en zo weinig mogelijk aandacht.

 

John B Roffel

't Moet nu maar eens afgelopen zijn met dat geneuzel over Patricia Paay. Mooie dame, wereldzangeres, haar sporen ruimschoots verdiend.......en dan nu de halve wereld tegen je hebben om een privé filmpje die een klootzak on-line heeft gezet? Kom op zeg.

 

Simion Blom

Heel social media in rep en roer vanwege het uitgelekte seksfilmpje van Patricia Paay. Begrijpelijk, het is heftig, het betreft een publiek figuur.

 

Als er een ding goed is aan deze zaak, dan krijgt dit in de toekomst meer prioriteit bij de politie en het OM. 'Gewone' burgers die hier dagelijks mee te maken hebben, hebben geen poot om op te staan. Er wordt vrijwel nooit iets mee gedaan. Valt het je niet op dat het meestal meisjes of vrouwen zijn die vaker in deze positie worden gebracht? Ook in Suriname lijkt het een rage te zijn onder jongeren, om meiden te filmen en dan het filmpje te verspreiden. Vaak genoeg vluchten ze naar Nederland, of elders. Meestal, nee vrijwel altijd zijn het mannen/jongens die de dader zijn. Ze verkrijgen dan een soort heldenstatus, op school bijvoorbeeld.

 

De seksualiteit van een vrouw is in te veel kringen een taboe en komt algauw in de sfeer van slet of motyo. Doe er niet aan mee en verspreid dit soort filmpjes niet (van jonge meiden, die nog een leven moeten opbouwen). Laten we dit geval aangrijpen om er over te blijven praten op een preventieve manier.

 

Ik ben geen fan van Patricia Paay, maar ik sta achter haar in dit geval. #NoSlutShaming Uma sma no habi fadon! Patricia Paay kanti ma a de ete!

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll