Een Award in ontvangst nemen op Global Woman Day

Ik heb een Award ontvangen voor mijn inzet om de toegankelijkheid te verbeteren. De prijs wordt toegekend aan een persoon doch het is wel dankzij iedereen van het PGZO dat het voor mij mogelijk is. Daarom wil ik iedereen bedanken van het PGZO en haar netwerk voor hun bijdrage aan dit werk. 

Zo’n waardering doet mij enorm goed om door te zetten!


Sally Elmont kreeg van mij de bos bloemen want zij heeft mij voorgedragen.

 

Ze wilde eigenlijk ook Ronald voordragen maar in dit geval mocht je alleen een vrouw voordragen. Maar wie weet als zich een andere kans voor doet? Ikzelf durf het niet want dat vind ik niet objectief en het is belangenverstrengeling (ik heb een relatie met Ronald en ik ben de voorzitter). Maar ik vind wel dat ook hij een prijs verdient. Net zoals dat ik vind dat ik niemand uit het PGZO kan uitlichten voor een prijs omdat we allemaal een toegevoegde waarde hebben. Ik wil geen scheve ogen. Moeilijk!

 

Anyhow. Sally extra super bedankt xxxxxxx

 


De Award uitreiking vond plaats tijdens Global Women Day 2017 op zaterdag 25 maart in Buurthuis Holendrecht.

“Buurvrouwennetwerk Gaasperdam reikt jaarlijks Global Women Day Awards uit. 5 Amsterdamse vrouwen worden in het zonnetje gezet. Idee hierachter is om deze vrijwilligers die zich veelal achter de schermen inzetten voor anderen nu eens in de schijnwerpers te zetten. Dit ter waardering en aanmoediging van deze vrouwen die met kracht, passie en gedrevenheid een bijdrage leveren aan het versterken van het vrijwilligerswerk in Amsterdam.

Kandidaten worden voorgedragen door organisaties, vrouwen en mannen uit het netwerk.”

 

Wat betekent het voor mij persoonlijk?

Ik voel mij er krachtiger door. Mijn zelfvertrouwen krijgt een boost. Het voelt fijn om gewaardeerd te worden, daardoor krijg ik inspiratie om door te gaan.

Ik word zo vaak overmand door het gevoel ermee te willen stoppen want het is hard werken en knokken en het gaat je niet in de kouwe kleren zitten, maar als ik denk aan de fijne collega’s, de fijne dingen die ik ook meemaak en de interessante wereld waar ik in terecht ben gekomen, dan wil ik doorgaan. Deze prijs geeft een extra boost.

 

En ik ben ook dankbaar dat Danièle, Reinout, Claire, Sally, Helen, Ali, Jenny en Ronald er waren. Dat maakte het feest compleet.

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll