*Blogs: 2017

Klik op de  afbeelding



Medicine prep every Sunday
Medicine prep every Sunday

Maak kennis met de 150 nieuwe Kamerleden.
Maak kennis met de 150 nieuwe Kamerleden.

1 Sylvana tegenover Thierry
1 Sylvana tegenover Thierry
5 Voorvechtster stemt op GroenLinks
5 Voorvechtster stemt op GroenLinks
9 vier vrouwen die gaan voor gehandicapten
9 vier vrouwen die gaan voor gehandicapten

van rijn steunt gebarentaal
van rijn steunt gebarentaal

Recycle Zo met Danièle
Recycle Zo met Danièle
De aqualage fotoalbum
De aqualage fotoalbum

PGZO in Podium Zo
PGZO in Podium Zo

Metro 53 niet meer naar CS
Metro 53 niet meer naar CS

2 Gehandicapten en LHBTI'ers in Artikel 1 van de Grondwet.
2 Gehandicapten en LHBTI'ers in Artikel 1 van de Grondwet.
6 hij zegt stem niet op vvd en pvv
6 hij zegt stem niet op vvd en pvv
10 NPO alles over verkiezingen
10 NPO alles over verkiezingen

Planning planning planning
Planning planning planning

GroenLinks in de Meevaart
GroenLinks in de Meevaart

Award uitreiking
Award uitreiking

 3 Hoe denken politieke partijen over pgb?
3 Hoe denken politieke partijen over pgb?
7 Verstandelijke beperking
7 Verstandelijke beperking

Kruidvat
Kruidvat
Ik sta in de AD!
Ik sta in de AD!

Samen tegen uitsluiting
Samen tegen uitsluiting

4 hoe toegankelijk zijn de partij programmas
4 hoe toegankelijk zijn de partij programmas
8 mensenrecht
8 mensenrecht

Ik zag een muts en die heet pussyhat
Ik zag een muts en die heet pussyhat

Nieuwjaarsrecepties
Nieuwjaarsrecepties

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll